experience is everything

og profilartikler

Profilering er langt mer enn kulepenner og skriveblokker. Bruk profilering bevisst og du kan bidra til å løfte din merkevare med produkter som kunder og ansatte ønsker å bruke.

Profilering

Vær ute i god tid og definer hva du ønsker å oppnå. Selge noe? Skape et godt inntrykk av firmaet? Løfte merkevaren? Gjøre de ansatte fornøyd? Konferanser, kick-off og events er alle godt egnet for profilering.

Vi kan i samarbeid med New Wave tilby et stort og spennende utvalg av produkter som kan tilpasses ditt firma.

  • Merkevarebygging. Velg produkter som løfter din merkevare og setter firmaet i et positivt lys. Tenk kvalitet.

  • Gaver. De aller fleste setter pris på å få gaver, men det er de færreste som liker å rusle rundt med en stor firmalogo. Vær diskret slik at produktet blir brukt.

  • Nytteverdi. Hvis du planlegger aktiviteter i løpet av arrangementet kan det være en ide å velge produkter med relevans. F.eks. Sitteunderlag og vannflasker hvis dere skal på tur.

  • Lang varighet. Sats på produkter som varer en stund, f.eks. håndklær av god kvalitet, treningstøy etc.

  • Velg et naturlig profilprodukt for din bransje, men unngå alt som kan minne om vareprøver.